vrijdag 18 oktober 2013

Run Brechtje run!

Hey lieve bloggertjes,

Ik maak meteen twee verslagjes, eentje van vorige week en eentje van deze week. Vorige week is Brechtje dus gaan lopen op de halve marathon voor het goede doel in Central Park. Ik was er helemaal klaar voor. We zijn om zes uur vertrokken en een collega van Brechtje heeft ons naar NYC gevoerd. Ik zou nooit door NY durven rijden, ook al was het heel kalmpjes omdat het zo vroeg s ochtends was. Maar Brechtjes collega Christoph was heel erg rustig en overtuigde zijn vriendin Barbara zelf om een foto te trekken terwijl hij aan het cruisen was door de big city.




We kwamen er aan en er waren in totaal 7 mensen die liepen, Brechtje en dan nog al zijn collega's. Ik had een leuke spandoek gemaakt en er waren nog twee andere supporters mee... Ik was al helemaal opgepept... Het startschot werd gegeven en ongeveer 7000 renners maakten zich klaar om te lopen. Twee rondjes van 10 km rond het park. Ik en de andere supporters hadden ons strategisch gepositioneerd aan de finish zodat we iedereen konden voorbij zien komen. Het was echt adembenemend. Nadat de eerste renners de eerste keer gepasseerd waren duurde het amper een kwartiertje vooraleer Brechtje daar ook was. Hij was zo snel! Ik was enorm trots op hem en ik was natuurlijk aan het gillen en met mijn spandoek aan het wuiven :-). Ik denk dat de twee meisjes die erbij waren een beetje gegeneerd waren dat ik zo aan het gillen was, maar ik kon het echt niet laten.

Nadat Brechtje gepasseerd was duurde het even vooraleer de volgende collega voorbijkwam maar langzaam maar zeker konden we toch voor iedereen juichen. Het was een hele leuke dag.

Vorige week was het vrij druk op school, ik had veel toetsen te verbeteren en dus niet zoveel tijd om te bloggen. Op school gaat het vrij goed. Ik begin de leerlingen al een beetje te kennen en zij mij dus dat maakt alles makkelijker.

Ik ga nog een apart blogje schrijven over mijn Brechtjesloze week!

Toedels!

1 opmerking:

  1. Tinneke, je hebt het beste gemaakt van jouw Brechtje zijn afwezigheid maar ik denk dat het niet opweegt tegen hem weer bij jou te hebben. En nu op naar Halloween, tja moet je meemaken als je in Amerika zit. Wij kijken al uit naar de voorbereidingen en het feest zelf (of worden het er meerdere....)

    BeantwoordenVerwijderen