zaterdag 17 mei 2014

In sickness and in health :)

Hey lieve bloggertjes,

De afgelopen weken waren iets minder hier ten huize Verstichel-Dubernard. Vandaar dat het aantal blogjes drastisch verminderd is...

Het begon allemaal heel fijn twee weken geleden toen we naar een verjaardagsfeestje gingen van onze goede Duitse vriend Christoph. Hij had een avondje uit gepland in NYC met eerst lekker eten bij de Mexicaan en vervolgens gaan dansen in een zaak in Brooklyn.

Het eten was heel lekker en enorm gezellig. Het enige gevaarlijke was dat er heel veel margarita's geserveerd werden. Ik was nog redelijk nuchter toen we na het eten vertrokken, maar Brecht was volledig de mist ingegaan. De meeste vriendjes hebben toen de verstandige keuze gemaakt om naar huis te gaan, maar Brecht en ik en Christoph en Barbara gingen nog een stapje in de wereld zetten.

We hebben toen een taxi genomen naar Brooklyn, maar toen is het een beetje fout gelopen, Brecht was helemaal weg van de wereld toen we aankwamen in de dancing en ik had niet gezien dat er bij de inkom een klein trapje was en ik heb daar mijn voet omgeslagen en verzwikt. Een dikke week heb ik met een steunverband moeten lopen, maar vervolgens was het wel beter. Maar uiteindelijk zijn we dan toch ook naar huis moeten gaan en zijn we niet eens tot op de dansvloer geraakt.

Daarna heb ik een enorme verkoudheid gekregen die is omgeslagen in een keelontsteking en bronchitis. Ik heb vijf dagen gewacht tot het over was maar toen toch besloten om naar de dokter te gaan. De dokter heeft mij antibiotica gegeven, waardoor het op een paar dagen echt veel beter was en ook heeft hij tegen Brecht gezegd dat hij mij 72 uur in de watten moest leggen :).

Brecht heeft me heel goed verzorgd, en ik hoop dat nu het ergste achter de rug is. Jaja, het huwelijk in goede en kwade dagen, en volgend weekend vieren we ons eerste jaartje als een getrouwd koppel! Jippie... Ook zijn we volop bezig met het zoeken naar een appartementje in Gent en mijn lieve broer is zo tof geweest om mijn eigen privemakelaar te zijn en overal te gaan kijken en vergelijken om voor ons het leukste plekje te vinden om te wonen!

Ook zijn de allerlaatste weken van het schooljaar voor mij aangebroken. Nog 1 weekje les en dan examens en dan gedaan. Het einde van ons avontuur is al in zicht! Het zal met gemengde gevoelens zijn dat we hier alles achterlaten.

Tot binnenkort lieve bloggertjes!

1 opmerking:

  1. Als ik goed kan rekenen, dan kan ik je nu veel succes wensen met de toezichten en het vele verbeterwerk, klopt dat? Courage!

    BeantwoordenVerwijderen