zondag 16 maart 2014

We are fa-mi-ly... I've got all my brothers with me!

Dag vriendjes,
Ik weet het het is alweer lang geleden, maar het was heel erg druk de laatste weken. Maar nu heb ik eindelijk vakan-tieeeeeee.


Vorige week was mijn broer op bezoek en het was een hele leuke week! Mijn broer is een echte toerist en is een plezier om mee op pad te gaan. Zijn vriend Jan was er ook bij dus met hun twee hebben ze de straten van New York onveilig gemaakt. Het was leuk dat Jan er bij was! Ik moest vaak werken dus konden ze met hun twee de stad verkennen.


Maandag stond ik klaar om hem op te wachten aan de luchthaven. Ik kwam daar toe en rond mij had iedereen een bordje vast, dus ik kon niet onderdoen! Ik heb ze meteen meegenomen naar een typisch hamburger restaurant in de stijl van de jaren zestig. Dat vond hij geweldig! Eigenlijk vond hij alles geweldig, hij heeft wel 1000 foto's genomen.

Dinsdag en woensdag zijn Jan en Gilles er alleen op uit getrokken omdat ik moest werken, ze hebben samen het Empire State Building en Times Square bezocht en vele andere toeristische dingen.






Donderdag had ik maar een paar uur les dus kon ik ook eens mee. We hebben een boottocht gedaan rond Manhattan, dus dat was wel de moeite waard.






 Zaterdag heb ik ze dan meegenomen naar Phildadelphia en dat was eigenlijk mijn favoriete uitstap van de ganse week. Jan en Gilles hebben de trappen opgelopen net zoals Rocky, we zijn naar een museum geweest en dan hebben we de Belgische vlag gezocht op een lange boulevard waar meer dan 100 vlaggen hingen. Vervolgens heb ik hem meegenomen naar de Redding Terminal market, waar we een Philadelphia Cheesesteak hebben gegeten. Daarna kwam het hoogtepunt van de week: een basketbal match van de Phillie 76ers. Dat was echt superleuk. Niet alleen de match zelf waar enkele spectaculaire slam dunks gemaakt werden, maar ook en vooral de animatie. Er was eerst een popster die het national anthem kwam zingen, daarna waren er cheerleaders, dan waren er t-shirts die in het publiek werden geschoten met een kanon of die met parachutes uit het plafond kwamen, vuurwerk, de mascotte die een race rond het basketbal veld liepen. Echt een feest voor de ogen en oren en een perfecte afsluiter van een geweldige week.








Vele lieve groetjes en tot de volgende!!! Ik heb nu eindelijk vakantie!! Twee weken, jieha! Charlotte komt op bezoek dinsdag tot maandag en dan nog een weekje uitrusten van al onze dolle avonturen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten