zaterdag 12 juli 2014

Last week in Princeton

Hoi daar lieve bloggertjes,

Dit was onze laatste week in Princeton. Bedankt aan alle trouwe lezers om onze avonturen zo goed op de voet te volgen. Het schrijven is me goed bevallen, ik denk dat ik misschien een nieuw blogje zal maken in het engels voor mijn nieuwe overzeese vriendjes...
Het was een hele leuke week, we hebben uitgebreid afscheid genomen van iedereen. Dinsdag is Brechtje nog met een paar collega's naar een concert geweest in Brooklyn. Ik ben toen bij een vriendin Yanli geweest voor het avondeten en we hebben samen sushi gemaakt. Dat was echt super plezant en helemaal niet moeilijk! Het resultaat was ook erg lekker, en ik had wat meegenomen voor Brechtje, maar de dag nadien was hij ze vergeten mee te nemen naar zijn werk, dus heb ik ze gewoon zelf opgegeten, jammie!
Op woensdag had ik mijn laatste franse les en heb ik ook een diplomatje gekregen :) echt een leuk aandenken dat ik thuis aan de muur zal hangen. 
Op donderdag hebben we onze laatste spaghettiavond gedaan. We hebben toen iedereen samen uitgenodigd en Brechtje heeft spaghetti gemaakt voor 18 man! 


Was heel gezellig in ons tuintje. We wouden er toch nog een laatste keer van kunnen genieten! 

Ook hebben onze Belgische vlagjes, servetten en bordjes en bekertjes nog een laatste keer dienst gedaan!
Na de pasta hebben we nog eens de stad onveilig gemaakt. We zijn naar de Ivy Inn geweest, waar het karaoke night was. Brecht en Roberto hebben "Hey Jude" van de Beatles gezongen, het was echt hilarisch om hen daar met hun twee te zien staan. Roberto is een grote Beatles fan, en zijn Mexicaans accent en zijn jazzy Jude Judy Judy Judy Judy maakten het helemaal af! 
Later heeft onze Amerikaanse vriend David nog een country song gezongen dat ik niet kende tot nu toe, maar dat wel een aanstekelijk refrein heeft en dat blijkbaar heel populair is bij de Amerikanen. De titel is "I've got friends in low places". Weet niet of dat op ons bedoeld was, maar het was in ieder geval een hit, want de hele bar zong mee!


We hebben veel gedanst en het was een zeer mooie afsluiter, dan gingen 1 voor 1 onze vriendjes naar huis en na een paar dikke knuffels hebben we ze uitgewuifd. We hebben als aandenken elke een grote ballon gekregen waar iedereen iets leuks op schreef, wat een schatjes zijn het toch!




Het was een beetje triest en gisteren deed alles wel een beetje pijn, vooral onze hoofdjes en buikjes, maar vandaag zijn we er weer door. Nog een paar laatste opruimklusjes en we zijn klaar. 

Vandaag gaan we nog even naar Philly voor onze vriend Sylvester een bezoekje te brengen en afscheid te nemen van mijn favoriete stad. 


Morgen om 12u komt de huisbaas om de sleutels en nemen we een busje naar de luchthaven. Daar gaan we hopelijk nog kunnen genieten van de wk-finale, alvorens rond 18u de Amerikaanse bodem te verlaten.

Het was me wat dit jaartje, echt een hele goeie ervaring, ik kan het iedereen aanraden! Tot binnenkort in levende lijve!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten