maandag 7 juli 2014

So long, farewell, auf Wiedersehen, Goodbye, part I...

Hey lieve bloggertjes,

Nog 1 week en we komen naar huis. Twee weken geleden zijn we begonnen aan een marathon van afscheidsfeestjes, etentjes en ontmoetingen en ik denk dat het nog tot het einde van de week zal duren!

Vorige week zondag zijn we naar een BBQ geweest van mijn collega Chip. Die had nog eens alle wiskundecollega's uitgenodigd om afscheid te nemen. Het was een lekkere bedoening, maar een beetje droevig.

Er werd veel gebabbeld en gelachen en de kindjes hadden veel plezier. Mijn vriendin Susan heeft een paar van haar mooie foto's genomen.

Deze week was een beetje een luilekkerweek. Veel dingen geregeld voor ons vertrek en onze terugkeer, maar ook veel gelezen, geslapen en afgesproken met vriendjes.

Gisteren hebben we afscheid genomen van Corinna, een goeie vriendin die ik ken van de Franse les en ook omdat ze de secretaresse was van Brechts professor. Afscheid nemen doe je best met iets zoet, om de gemoederen te bedaren. We zijn dus een ijsje gaan eten. Corinna verhuist naar Boston met haar man, dus we zullen ze niet meer zien deze week.


Deze week zijn er nog heel veel afscheidsmomenten gepland. Maandag ijsje met mijn collega Susan en haar twee lieve dochtertjes, dinsdag ga ik met een Chinese vriendin Yanli winkelen om onder andere een extra koffer te kopen voor alle spullen die we hier vergaard hebben. Woensdag gaan ik de allerlaatste keer naar de Franse les en daarna zullen we iets eten met onze buren. Donderdag zijn we van plan om een laatste spaghettinight te doen in onze tuin... Vrijdag ga ik nog afspreken met mijn vriendin Tao. Zaterdagmiddag gaan we naar Philadelphia om afscheid te nemen van Sylvester en van de mooie stad natuurlijk en zondag gaan we naar huis, jeeeej!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten