maandag 18 november 2013

Birthday fun...

Birthday week

Deze week stond alles een beetje in teken van mijn verjaardag. Het was een hele leuke week. Op woensdag mijn verjaardag zelf ben ik samen met Brechtjes collega's, die ondertussen wel ook mijn vriendjes geworden zijn, gaan eten in een Indisch restaurant vlakbij. We waren met twaalf en het was supergezellig.



Overdag stonden mij ook al heel wat verrassingen te wachten. Mijn collega's van de wiskunde afdeling hadden voor mij elk wat lekkers gebakken. Susan had brownies gebakken, Karen citroentaart en Tao, mijn Chinese collega, had een Chinese rijsttaart gemaakt, die vond ik nog het lekkerst van al. Ikzelf had Belgische chocolade mee voor de leerlingen en de collega's. Ik had die dag niet zoveel les, maar ik was uitgenodigd in de lagere school om daar in de Franse les te gaan praten over Belgie. Ik heb een kleine presentatie gegeven over Gent en frietjes en natuurlijk chocolade. De kindjes van het vierde leerjaar waren heel erg enthousiast, dus het was wel leuk.

De rest van de week ging heel snel voorbij met vergaderingen en lessen en dan vrijdag heb ik enkele collega's van hier uitgenodigd om na school iets drinken. Dat was wel gezellig. S avonds zijn we dan nog gaan eten met brechts collega's en om de week mooi af te sluiten zijn we gaan dansen in de Ivy Inn.

Ook van het thuisfront waren er pakjes, een paar mooie oorbellen met bij passende ketting van mijn lieve schoonouders, lekkere pralines van mijn vrijgezelinnevriendinetjes en nog een andere halsketting van mijn papa.

Bedankt voor alles dat was heel lief!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten