dinsdag 10 december 2013

Home sweet home!

Hey lieve bloggertjes,

Ik zit weer een beetje achter, maar vandaag is er een SNOWDAY!!! Het is te gevaarlijk op de baan, dus de school is gesloten. Vandaar heb ik wat tijd om mijn blogje aan te vullen.

Laten we beginnen met mijn weekje terug in Belgiƫ. Wat een geweldige week was me dat.

Toen ik aankwam aan de luchthaven stonden mijn lieve tantekes me op te wachten met een Belgisch vlagje. Ik was een beetje floepie van de jetlag, dus ik werd een hele dag vertroeteld. Ik mocht in de zetel liggen onder een dekentje, ik kreeg lekker eten en het was enorm gezellig. S Avonds ben ik dan met mijn neven gaan eten in de rare vos en heb ik stoverij met frietjes gegeten, lekker Belgisch!






De dag nadien is mijn broertje mij komen halen. Hij had de kerstboom al gezet en we hebben naar kerstfilms gekeken en gewoon wat quality time doorgebracht. Ik had hem erg gemist, dus het was wel nodig. Ik heb veel geluk met mijn twee schoonzusjes. Linsy had het hele huis fris en gezellig voor mij klaargezet en het was een hartelijke ontvangst. Ik kon ook met een gerust hart vertrekken wetende dat mijn lieve broer nog steeds in goede handen is.



Op dinsdag ben ik bij mijn lieve schoonzus Greetje geweest. Die ligt in de zetel te wachten op haar babytje in haar buik, dus het was wel gezellig kletsen met ons tweetjes. S Avonds mocht ik dan mee naar Woutjes school om hem te gaan oppikken en ja hoor, hij kende me nog. Titine! Hij heeft me zijn klasje getoond en zijn kapstokje met de auto als symbool.

Daarna heeft mijn lieve collega Karien me opgepikt en zijn we naar het centrum van Gent gereden om lekker met de collega's te gaan eten. Het was fijn om iedereen nog eens terug te zien. In de auto moest er natuurlijk veel nagekletst worden en ook al waren we om elf uur weer voor de deur bij Greet, het was toch weer twaalf uur vooraleer ik echt binnen was. Some things never change!!!

Op woensdag ben ik met mijn schoonmama en Woutje naar de binnenspeeltuin playbeach in Gentbrugge geweest. Dolle pret in het ballenbad toen ook Katrijn met haar twee lieve spruitjes ons kwam vervoegen. Een geweldige namiddag vol glijbaanplezier en fristi...

Woensdagavond mocht ik dan met mijn favoriete schoonmoeder mee naar Ronse alwaar ik een gigantische kader met foto's van ons huwelijk aan de muur zag hangen... Een gezellige avond met mijn schoonouders en ik mocht ook genieten van de splinternieuwe badkamer met bubbelbad en regendouche.


Op donderdag was een bezoekje aan mijn papa aan de beurt. Na zijn heup operatie loopt hij al bijna weer rond als de oude en we zijn een cadeautje gaan kopen voor Brecht (een hele zachte kamerjas) en ook een gigantische hoeveelheid chocolade. De dag erop zijn we dan met mijn stiefmoeder Joelle gaan eten. Ook mijn papa is in goede handen bij haar dus ik kon weer zonder zorgen verder op mijn tocht.

Op vrijdag was er afspraak met de vriendjes bij Bea en Luc in hun nieuwe appartement in Brussel. Heel erg mooi en alle vriendjes waren er om mee te vieren. Ik kreeg een verjaardagstaart in de vorm van een schoolbord met krijtjes en alles, heerlijk! We speelden singstar en just dance en genoten van elkaars gezelschap.













Na deze dolle avonturen was ik weer bij het begin. Bij mijn lieve tantekes. We zijn nog gaan winkelen en ze hebben me elk een paar mooie botjes gekocht. We hebben s avonds ook samen naar een crimi gekeken. Iets wat ik vroeger altijd met mama deed op zaterdag avond. Op zondag was ik alweer in de VS bij mijn Brechtje. Het heeft me wel echt deugd gedaan om iedereen nog eens terug te zien.



Dikke knuffel en tot snel!










2 opmerkingen:

  1. Zo leuk om te lezen, het klinkt als een heel erg leuke week. En het heeft ons ook deugd gedaan om jou terug te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo was het inderdaad Tinneke ook wij hebben genoten van jou (al hebben we je wel moeten delen met half Vlaanderen) het was super.

    Brecht, jou wensen we vandaag een super verjaardag en een jaar enkel met aangename verrassingen. The aunties

    BeantwoordenVerwijderen