maandag 22 juli 2013

And up we go!

Hey iedereen,

Hopelijk gaat alles daar goed in het land der Belgen! Hier is alles ok. Het was een fijn weekendje hier met ons tweetjes en doordat onze skype geinstalleerd is hebben we ook onze familie nog eens kunnen zien. Wat een prachtige uitvinding he?

Na mijn ietwat moeilijke week vorige week, lijkt de zon er hier weer door te komen. Ik had mijn cv en een aanbevelingsbrief van onze directeur gestuurd naar een school hier in de omgeving waar ze ook een summerprogram hebben. Ze hebben gisterenavond gereageerd en ik ben er vanmorgen naartoe geweest. Het was 8 kilometer met de fiets en bergop, maar het was de moeite... Ze waren heel enthousiast en ik mag volgende week een algebracursus assisteren en in augustus ook twee weken helpen met het kleuterkamp!




Ondertussen ben ik ook helemaal mee met mijn tijd, of misschien alweer niet meer, wie weet, maar na lang twijfelen heb ik toch een facebookaccount aangemaakt. Ik hoop dat ik niet te veel verslaafd raak. Ik heb daar nogal de neiging voor! Toen ik aan de unief zat was ik verslaafd aan de site van de studentenkring... Daar waren wudjes en chats en fotos en forums en opeens was ik drie uur kwijt terwijl ik gewoon eens ging "kijken". Ik zal dus moeten opletten dat het hier ook niet zo wordt.

Ik heb nu dus nog een weekje rust, waarbij ik nog wat papieren moet in orde brengen, ik ga ook naar de zumba morgen... Spannend, hopelijk lukt het beter dan de vorige fitnessles met de springbal. Ik veronderstel dat ze dat bij de zumba les niet gaan gebruiken, maar hier weet je nooit natuurlijk.

In ieder geval hou ik jullie op de hoogte en bij deze nog een hele goeie reis gewenst aan mijn kleine broer, die naar Turkije vertrokken is vandaag! Wees voorzichtig Gilles. En aan Luc een gelukkige verjaardag, we zullen hier een glaasje drinken op jouw gezondheid. Blijkbaar ben ik nog een paar jarigen vergeten, van gisteren. Proficiat Hanne en Julie!

Lieve groetjes en tot morgen!

3 opmerkingen:

  1. De tantekes zitten hier apetrots in een tropisch appartement jou laatste belevenissen te volgen. Vandaag om 18u lokale tijd was het 40° op de Ninoofsesteenweg, in de zon weliswaar maar toch...Tinneke, dat heb jij mooi voor mekaar gekregen, 2 bezigheden waar je je eens goe kan laten gaan. En jij Brecht met al je labratjes, dat ziet er heel "smart" en heel proper uit daar. Kunnen al nie wachten tot onze volgende skype babbel (al is het dan met onderbrekingen). Tot gauw

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, je bent er nog geen week en je hebt al werk, dat is wel kunnen zeg! En nog zo'n leuk werk ook, het klinkt allebei als helemaal jouw ding. Voor facebook: kijken naar het nieuwsoverzicht en wegblijven van de spelletjes, dan valt het verslavingsgehalte nog wel mee (in het begin had ik het ook erg. nu niet meer, al heb ik nu een blogjesvolgenverslaving in de plek gekregen...)
    Er staan trouwens heel leuke foto's op van jullie trouw! Zo ziet manlief ook zonder jullie trouwalbum Brechtje die het publiek toespreekt :-D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is niet echt werk natuurlijk, ik word niet betaald... Maar dat is niet zo erg momenteel, zolang ik maar iets te doen heb hier.

      Verwijderen